Je nám líto, video expirovalo.
Následuje
ŠKODA CUP - Česká Kamenice

Po skvělé sezoně si Zdráhalová klade přiměřené cíle. Myslí hlavně na MS a ME

Laťku si nastavila hodně vysoko. V předešlé sezoně si Nikola Zdráhalová vytvořila osobní rekordy na všech tratích, postoupila na olympijské hry a v Pchjongčchangu se představila hned ve čtyřech závodech. Teď se bude snažit na všechny úspěchy navázat.

Nikola Zdráhalová
zdroj: AP autor: Peter Dejong

"Minulá sezona pro mě byla až ohromující," uvedla Zdráhalová, kterou čeká ostrý start nové sezony v polovině listopadu v Japonsku. Světový pohár začne v Obihiru. Osobně si však velké cíle neklade. "Budu ráda, když se kvalifikuji na mistrovství světa a Evropy," řekla.

Po náročné předešlé sezoně Zdráhalová stejně jako Sáblíková déle odpočívala a trénovat začala později. I proto je zvědavá, jak na tom v Japonsku v porovnání s konkurencí bude. "Příprava byla opravdu jiná. Já teď opravdu nedokážu říct, na co máme. Uvidíme až v sezoně, kdy se všichni sejdeme na stejné dráze," řekla dvaadvacetiletá rychlobruslařka.

Cílem jsou opět hlavně olympijské hry

Ocenila ale, že trenér Petr Novák nyní netlačí na výsledky a chce celou přípravu směřovat až k další olympiádě v roce 2022 v Pekingu. Tam by měla Zdráhalová již patřit mezi medailové adeptky. "Jestli se to má pomalu přibližovat (ke stupňům vítězů), tak to beru. Máme čas," pousmála se rodačka z Dvora Králové nad Labem.

Volnější léto Zdráhalová využila i k tomu, že se přestěhovala, dodělala školu a získala řidičák. "Takže toho bylo docela hodně," řekla. Při cestách na soustředění se tak za volantem může střídat se Sáblíkovou. "Snažím se, aby Martina netrávila tolik času za volantem. Někdy se ale stane, že mě k řízení ani nechce pustit," přiznala.

Zdráhalová v minulé sezoně startovala prakticky ve všech závodech, ve kterých mohla. Na žádnou z tratí se nesoustředila. A podobné to zřejmě bude i nadále. "Asi to nebude jiné. Trenér vždy říká, že nejlepší je startovat všude, kde to jde. Uvidíme podle programu závodů, co půjde skloubit," uvedla Zdráhalová. Prioritami ale zřejmě budou tratě 1500 a 3000 metrů a závody s hromadným startem.

Zdroj
ČTK

Hlavní zprávy

Nejčtenější články