Video nelze z licenčních důvodů přehrát
Následuje
MS v ledním hokeji mužů 2025

Rozhodne se, kdo bude vysílat extraligu. BPA vyhlásila výběrové řízení na televizní práva

Společnost BPA sport marketing a.s. vyhlásila výběrové řízení na vybraná mediální práva k hokejové extralize na sezony 2023/24 až 2027/28. Patří mezi ně i práva na televizní přenosy. BPA je výhradním marketingovým partnerem Asociace profesionálních klubů ledního hokeje.

Zájemci budou ve výběrovém řízení usilovat o získání různých balíčků mediálních práv, které jsou rozděleny celkem do pěti kategorií. Přihlášku mohou podat do 3. března. Po nabídkové a hodnotící fázi budou účastníci informování o výsledku výběrového řízení nejpozději 28. dubna. Následovat budou jednání s úspěšnými zájemci o detailních obchodních podmínkách a podpis smluvní dokumentace.

"Věříme, že tímto transparentním výběrovým řízením zajistíme kvalitní prezentaci extraligy ledního hokeje, jejích partnerů a finanční prostředky ke splnění našich závazků vůči APK LH za postoupení práv," uvedla předsedkyně představenstva společnosti BPA Jana Obermajerová.

V současnosti se o televizní přenosy z extraligových zápasů dělí veřejnoprávní Česká televize a placený kanál O2 TV Sport. Jejich současné smlouvy platí do konce probíhajícího ročníku.

BPA je v této sezoně již 28. rokem výhradním marketingovým partnerem hokejové extraligy a tuto pozici bude na základě vyhraného výběrové řízení a uzavřeného kontraktu s APK zastávat i pro následujících pět sezon, tedy do konce ročníku 2027/28. APK převzala řízení soutěže před startem rozehrané sezony zpět po deseti letech, kdy extraligu řídil Český svaz ledního hokeje (ČSLH).

Zdroj
ČTK

Hlavní zprávy

Nejčtenější články