Je nám líto, video expirovalo.
Následuje
World Athletics Continental Tour Gold 2024

Za 90 minut vyprodáno. Dostupné vstupenky na česká utkání v rámci MS rychle zmizely

Vstupenky na všechny zápasy českých hokejistů ve skupině mistrovství světa 2024 v Praze, které šly v pondělí do prodeje, byly za 90 minut vyprodány. Velký zájem byl podle očekávání také o duely slovenské reprezentace, jež bude v první části turnaje hrát v Ostravě.

Roman Červenka a David Sklenička se radují z gólu na mistrovství světa
zdroj: REUTERS

"Potvrdilo se, že zájem o mistrovství světa a primárně české zápasy, bude extrémní, což ukazovala již fronta (na webech operátorů) na začátku prodeje v deset hodin," řekl mediální a PR manažer šampionátu Miloš Židík. Podle něj do systému jednotlivých operátorů zprostředkujících vstupenky vstoupilo zhruba 90 000 uživatelů.

Česká utkání ale zatím nejsou zcela vyprodaná

"Další lístky z technických blokací budeme do prodeje uvolňovat. Prodej tak určitě nekončí, ale naopak začíná. Věříme, že fanoušci, kteří si nestihli koupit lístky na české zápasy nebo neměli štěstí, tak uspějí v dalších prodejích," vysvětlil Židík.

V pondělním volném prodeji byly k dispozici jen takzvané denní balíčky. Na zápasy českého týmu proti Norsku nebo Rakousku stály 2080 až 3480 korun, na atraktivnější utkání s Finskem či Kanadou byla cena stanovena v rozmezí 2980 až 4880 korun. Vstupenky byly rozděleny do tří cenových kategorií podle místa v aréně.

Přes 92 tisíc lístků, což činí dvacet procent kapacity arén v Praze a Ostravě, si fanoušci zakoupili v předprodeji. Organizátoři MS pro ně připravili soutěž, do které se zapojilo více než 123 tisíc příznivců.

Hokejový světový šampionát se v Česku konal naposledy v roce 2015 a také tehdy byl zájem o vstupenky, které se ještě daly koupit i na pokladnách hal, enormní. Utkání národního týmu byla vyprodána za pět hodin. Mistrovství světa nakonec navštívilo 741 690 fanoušků, což je historický rekord.

Oproti minulému startu hlavní části prodeje vstupenek se tentokrát vše obešlo bez technických problémů. "Po celou dobu jsme byli ve spojení s oběma operáty a nezaznamenali jsme žádný výpadek, který by ohrozil systém nebo samotný prodej. Už několik minut po zahájení prodeje se někteří fanoušci na sociálních sítích chlubili, že mají lístky na české zápasy," dodal Židík.

Zdroj
ČTK

Hlavní zprávy

Nejčtenější články