Video nelze z licenčních důvodů přehrát
Následuje
EURO žen 2025 Švýcarsko

LFA vstupuje do nové sezony s propagační kampaní "Chance Liga je fenomén"

Vybrané hvězdy soutěže se zapojily do celorepublikové kampaně na propagaci fotbalové ligy. Ligová fotbalová asociace (LFA) ji odstartovala pod heslem "Chance Liga je fenomén" a označila ji za dosud největší v soutěži. Akci podle webu LFA podpořily všechny kluby a přední český módní návrhář Lukáš Macháček pro ni navrhl unikátní bomber.

Kampaň LFA "Chance Liga je fenomén"
zdroj: lfafotbal.cz

Vybraní hráči se chopili nové role. Tomáš Chorý, Lukáš Haraslín, Sampson Dweh, Matěj Šín, Filip Vecheta, Tomáš Koubek či Vladimír Darida se budou objevovat jako tváře kampaně načasované na start soutěže, která začne v pátek 18. července zápasem Pardubice – Plzeň.

Do kampaně se zapojily všechny kluby první ligy, které poskytly pro natáčení a focení tři vybrané hvězdy.

Právě na nich, tedy nejvýraznějších a nejzajímavějších osobnostech soutěže, bude kampaň stát.

Její vizuální podoba odráží individuální příběhy, klubovou rivalitu a výjimečnost hráčů, kteří v nejvyšší soutěži působí.

"Už samotné heslo Fenomén má jasně deklarovat, že jde o odvážnou a sebevědomou kampaň, která bude vidět. Zároveň půjde ruku v ruce s moderními trendy, aby dokázala zaujmout nejen tradiční fanouškovskou základnu, ale rovněž přitáhla pozornost i mimo ni, zejména u mladé generace," uvedl obchodní a marketingový ředitel asociace Daniel Hajný.

Kampaň bude pracovat i s dalšími silnými hesly jako Kult, Ikona či Náboženství. Proběhne v několika fázích, které budou korespondovat s vývojem sezony a budou ji provázet po celou dobu.

Vše startuje úvodní fází, v níž se vybraní hráči objeví v unikátních bomberech, kterých vzniklo exkluzivně 30 kusů pouze pro tuto událost.

Zdroj
ČTK

Hlavní zprávy

Nejčtenější články