Video nelze z licenčních důvodů přehrát
Následuje
Panorama

Jak nejlépe prodat svůj sport? ČT hostila špičky sportovních svazů

Praha – Česká televize je největším mediálním partnerem pro české sportovce. I proto se na 81 zástupců sportovních svazů setkalo na její půdě. Podtitul konference Český sport a média zněl, jak nejlépe prodat svůj sport.

Video nelze z licenčních důvodů přehrát
ČT hostila konferenci Český sport a média

Česká televize dává prostor pro prezentaci malých sportů i velkých akcí. "Naší snahou je kombinovat velké akce, ve kterých se snažíme najít českou stopu, a kombinovat je s vysíláním minoritních sportů i amatérských sportů," řekl generální ředitel ČT Petr Dvořák. "ČT je od toho, aby podporovala český sport, a tuhle vizi bychom chtěli dál udržovat," doplnil výkonný ředitel ČT sport Jiří Ponikelský.

Už za tři měsíce čeká ČT olympijské vysílání ze Soči. Stejně jako v Londýně i tentokrát bude mít studio přímo v dějišti. Ve vysílání by nemělo chybět ani dění z olympijského parku, který vznikne na Letné. "Pevně doufám, že to bude o tom, že se fanoušci na obrazovkách uvidí a o to to bude pro ně atraktivnější," pronesl Ponikelský. Česká televize odvysílá z olympijských her kolem 350 hodin přímých přenosů a záznamů.

Efektivnější spolupráce s Českou televizí

Spolupráce má být nadále intenzivní. Český olympijský výbor na setkání představil nový koncept spolupráce s Českou televizí. ČOV zřídil pozici koordinátora mezi sportovními svazy a ČT. Je jí Zuzana Kalátová, která působila deset let ve sportovní redakci ČT. "Naším cílem je zefektivnit komunikaci mezi sportovním prostředím a ČT. Jako veřejnoprávní médium je v propagaci sportu naším klíčovým partnerem," říká předseda komise Jiří Bis.

Hlavní zprávy

Nejčtenější články