Je nám líto, video expirovalo.
Následuje
Branky, body, vteřiny

Motor uzavřel smlouvu s BPA, na stadionu může točit i pivo svého sponzora

Motor České Budějovice už splňuje všechny potřebné podmínky pro vstup do nové sezony. Nováček extraligy a výhradní marketingový partner soutěže, společnost BPA, našli společnou řeč ohledně možnosti čepování místního piva Budvar a uzavřeli smlouvu o postoupení marketingových práv na dobu působení klubu v extralize do sezony 2022/23 včetně.

Radost hokejistů Českých Budějovic
zdroj: ckmotorsport.cz

Celá záležitost se podle dřívějšího prohlášení Petra Nitscheho, který je v BPA vedoucím oddělení hokeje, řešila již od února. Českobudějovičtí byli jediní z extraligového pelotonu, kdo smlouvu uzavřenou neměl.

V nejkrajnějším případě hrozilo dokonce klubu, který se na extraligovou mapu vrátil po sedmi letech, až vyloučení ze soutěže, jak si odhlasovaly kluby na nedávné mimořádné valné hromadě APK (Asociace profesionálních klubů).

Podle informací deníku Sport si chtěl jihočeský klub vyjednat lepší podmínky. Součástí práv a povinností je i povinnost na všech stadionech čepovat pivo Radegast. Právě Radegast totiž extraligu sponzoruje.

Jenže Motor má smlouvu s Budvarem, jehož jméno nese i tamní aréna. Podle Sportu mohl klub přijít na smlouvě s Budvarem o více než deset milionů korun.

"S klubem jsme dlouhodobě hledali shodu pro jeho začlenění do marketingových parametrů Tipsport extraligy. Nad rámec se BPA sport marketing dohodla s pivovarem Radegast, který je od roku 2012 partnerem extraligy a také dodavatelem piva na hokejové stadiony, a nabídla klubu HC Madeta Motor České Budějovice několik možností, kde si mohou fanoušci koupit v rámci areálu stadionu i místní pivo Budvar," uvedla šéfka agentury BPA Jana Obermajerová.

"Věříme, že toto vstřícné gesto fanoušci klubu ocení. Jsem ráda, že jsme konsenzus nalezli," doplnila Obermajerová.

Zdroj
ČTK

Hlavní zprávy