Je nám líto, video expirovalo.
Následuje
Volejbalový magazín

Sparťanský fotbalový stadion se přejmenoval na Generali Arenu

Praha - Fotbalový stadion pražské Sparty po dvou letech opět mění svůj název. Na Letné budou fanoušci od nadcházející sezony chodit do zmodernizované Generali Areny, která doznala v letní přestávce několika výrazných změn. Ze stadionu zmizely ploty mezi hrací plochou a hledištěm, diváci se mohou těšit také na dvě zbrusu nové velkoplošné obrazovky a digitální reklamní panely, na kterých poběží během utkání třeba aktuální kurzy partnera klubu sázkové kanceláře Fortuna.

Sparťané představili pojišťovnu Generali na dnešní tiskové konferenci, kde s ní podepsali tříletou smlouvu. Podle letenského vedení je kontrakt výhodnější, než byla předchozí spolupráce s automobilkou Toyota a finanční skupinou Axa. "Smlouvu vnímáme jako velký úspěch a posílení našeho partnerského a sponzorského týmu. Když už naše aréna změnila jméno, chtěli jsme, aby to nebyla změna čistě formální, a proto jsme pro diváky připravili několik novinek," řekl obchodní ředitel Sparty Michal Viktorin.

K odstranění plotů mezi hledištěm a hrací plochou došlo na základě přání fanoušků, kteří se mohli k případným změnám vyjádřit na klubovém webu. "Ptali jsme se příznivců, co by přivítali na stadionu nového. Překvapilo nás, s jakou převahou se diváci vyjádřili pro odstranění bariér. Věříme, že fanoušci budou vnímat tento krok jako přiblížení ke klubu," uvedl sparťanský tiskový mluvčí Ondřej Kasík.

Sparta chystá zvýšená bezpečnostní opatření

Výrazná změna letenského hlediště s sebou přinese i zvýšená bezpečnostní opatření. "Dlouho jsme tento krok zvažovali. Uvědomujeme si zvýšenou rizikovost při utkáních, ale věříme tomu, že jsme udělali vše pro bezpečnost. Bude posílena pořadatelská služba a nejedná se jen o zvýšení počtu, ale i větší kvalifikovanost. Jsem přesvědčen, že jsme schopni zvládnout blížící se duel Ligy mistrů s Panathinaikosem Atény tak, aby nedošlo k žádným problematickým jevům od fanoušků," řekl Kasík.

Práce na letenském stadionu přitom stále ještě finišují. "Náklady proto ještě nejsou vyčísleny. Co se týče digitalizace stadionu, jde o komplexní spolupráci se společností LG, která se zapojila i sponzorsky. Částka se pohybuje řádově v desítkách milionů, ale je upravená o sponzorský dar, respektive marketingovou spolupráci," dodal Viktorin.

Zdroj
ČTK, ČT24

Hlavní zprávy

Nejčtenější články