Sparta má na dresech logo nového generálního partnera
Praha - Novým generálním partnerem fotbalistů Sparty se stala sázková společnost Sazka Bet, spadající do portfolia Sazky. Její logo budou mít hráči v jarní části sezony na dresech. V pátek uzavřená smlouva je na dva roky s možností dalšího prodloužení.
Sparta měla na dresech logo sponzora naposledy v minulé sezoně, kdy ji podporovala sázková kancelář Synot Tip. Původně měla uzavřenou smlouvu i na tuto sezonu, ale v lednu 2016 se společnost rozhodla z českého fotbalu stáhnout kvůli vyššímu zdanění hazardu. Přestala tak být i titulárním sponzorem ligy.
Od tohoto ročníku Sparta nastupovala v "čistých" dresech a přes zimu se dohodla s novým partnerem. "V minulosti jsme několikrát prokázali, že jsme ochotni nechat jedinou sponzorskou pozici na dresu neobsazenou a počkat na spojení s opravdu významným partnerem, jakým je nyní Sazka," řekl Adam Kotalík, generální ředitel Sparty, která měla v minulém ročníku finanční ztrátu 130 milionů korun.
Opakované záběry přímo na stadionu
Sazka Bet připravila společně s klubem pro fanoušky dvě novinky. Při domácích utkáních si budou moci prostřednictvím klubové aplikace pro chytré telefony a wi-fi připojení na stadionu prohlížet opakované záběry a sestřihy. Rovněž vznikne sektor sázkařů s interaktivním programem v průběhu zápasů.
Loterijní společnost Sazka vznikla v roce 1956 a kurzové sázky nabízí už dvacet let, od roku 2012 pak pod značkou Sazka Bet.