Následuje
Branky, body, vteřiny

Fotbalový Zlín hledá partnera, Tescoma odchází

Zlín - Pod novým názvem a také s novým klubovým logem budou po sestupu do druhé ligy startovat v nové sezoně fotbalisté Zlína, se kterými po sedmi letech ukončila spolupráci společnost Tescoma. Jako generální partner pokrývala necelou čtvrtinu rozpočtu zlínského klubu. "Hledáme nového marketingového partnera. Stále ale věřím, že je ještě také naděje v nějaké daleko menší podobě spolupracovat s Tescomou. Musíme ještě jednat," řekl předseda představenstva klubu Ladislav Valášek.

Valášek k tomu dodal, že po sestupu do druhé ligy a s ohledem na současnou hospodářskou krizi nebude snadné najít nového generálního partnera. "Za nejdůležitější ale považuji, že zlínský klub není zadlužen a vždy kladl důraz na hospodárnost. Nikdy jsme si nepůjčovali peníze na drahé posily, ekonomicky se chováme tak, co nám momentální situace dovolí," uvedl Valášek, který považuje za strategicky důležitou hlavně dobrou práci s fotbalovou mládeží. Také touto cestou hledá Zlín finanční prostředky na provoz klubu.

Po sestupu do druhé ligy opustili kádr pouze talentovaný obránce Ondřej Čelůstka, po skončení hostování odešli Filip Rýdel, Richard Dostálek, Vitalij Trubila a smlouva skončila Marku Zúbkovi. Nejistý je zatím osud obránce Ivo Zbožínka, o kterého se uchází prvoligové Brno. V pondělí večer se měli majitelé obou klubů sejít. "Nabízené podmínky ale nebyly adekvátní ke kvalitám hráče. Pokud nedojde ke zvratu v jednání, tak bude Zbožínek pokračovat ve Zlíně. Má ještě smlouvu," řekl Valášek.

Zdroj
ČTK

Hlavní zprávy