Následuje
Buly

Fotbalový pohár opět změní jméno, Česká pošta musí šetřit

Praha – Fotbalový pohár bude muset od příštího roku hledat nového hlavního sponzora. Česká pošta totiž podle svého mluvčího Ivo Mravinace omezuje marketingové náklady na polovinu a neprodlouží tak s FAČR smlouvu. Informaci přinesly Hospodářské noviny.

Pohár České pošty
zdroj: ČTK

"Je to samozřejmě škoda, protože přijdeme o spojení se silným brandem," reagoval předseda fotbalové asociace Miroslav Pelta s tím, že oficiálně o ukončení spolupráce zatím informován nebyl. "Nicméně jsem přesvědčen, že se nám pro pohár podaří sehnat jiného partnera. Zájem o marketingovou spolupráci s českým fotbalem teď na trhu je," dodal.

Pošta byla hlavním sponzorem poháru od února 2012, kdy podepsala tříletou smlouvu na údajných 26 milionů korun. Teď se však rozhodla snížit náklady na propagaci a proto k využití opce a prodloužení kontraktu nedojde.

Zdroj
ČTK, HN

Hlavní zprávy